NATO için gözaltı terörü: 200’ü aşkın gözaltı

Emperyalizmin sadık uşağı AKP faşizmi NATO zirvesi öncesi gerçekleşebilecek eylemlerin önüne geçmek için gözaltı terörü estirdi. Ankara’da evlere ve işyerlerine yapılan polis saldırıları sonrasında 209 kişi gözaltına alındı. İçlerinde onlarca Halk Cephesi’nin de bulunduğu gözaltı terörünün önümüzdeki günlerde de süreceği başsavcılığın yaptığı açıklamada duyuruldu.

Halkımız NATO’nun dünya halklarının düşmanı, en büyük eli kanlı bir terör örgütü olduğunu biliyor. Ve halkımızın büyük çoğunluğu NATO’yu ülkemizde istemiyor. Ama halkına düşmanlık ve emperyalizme uşaklıkta sınır tanımayan AKP faşizmi NATO’nun güvenliği için özellikle Ankara’yı ve neredeyse tüm ülkeyi hapishaneye çevirdi. Her yerde yasaklar, kısıtlamalar, trafiğe kapatmalar vb bir çok uygulamalar NATO’yu korumak için halka karşı hayata geçirildi ve geçirilmeye devam ediyor.

EPSTEİNCİ SAPIKLARI KORUMAK İÇİN AKP DEVREDE

Geçtiğimiz aylarda ortaya saçılan Epstein belgeleri ile emperyalizmin ve faşist işbirlikçilerinin sapıklıklarını tüm dünya görmüştü. Kimler yoktu ki bu belgelerde; Trump’tan Clinton’a, Netenyahu’dan İngiltere Prensi’ne, Tony Blair’e… bakanlar, devlet başkanları, emperyalist tekeller… Yani NATO’yu oluşturan devletlerin yöneticileri. Hepsinin sapıklığı belgelendi. Ülkemizde de sapıklıklarda ismi geçenler oldu. Ancak en büyük sapıklık bu Epsteinci güruhun uşağı olmak, onların hizmetinde olmak. İşte AKP faşizmi bu Epsteinci sapıkların uşaklığını yapıyor. Bu ahlaksız katil sapıklar için ülkemizde terör estiriyor, halka, halkın örgütlü kesimlerine saldırıyor…